king of love

make a better world

king of love

make a better world

مکن بیدار از این خوابم خدا را،که دارم خلوتی خوش با خیالش

 امروز دومین سالگرد رفتنت پیش خداست.نور عشقت از لحظه ای که به دنیا امدی تا اکنون که دو سال می گذرد از رفتنت و تا ابد در قلب ها روشن است و خواهد ماند 

روزی گفتی"love is important

و اکنون حرفت را می فهمم...بی عشق ما فقط یک مجسمه هستیم...امروز تو در کنار ما هستی تا باهم از زمینمان محافظت کنیم...بدان همه ی تلاشمان را می کنیم تا صلح را در جهان افزایش دهیم و صدایمان را به دنیا برسانیم که چیزی که می خواهیم یک زندگی زیبا در کنار یکدیگر است 

 واز سیاره مان مراقبت کنیم...همیشه در قلب ما جاودان خواهی ماند...اسطوره عشق 

  

***************** 

 

من زاده شدم تا هیچ گاه نمیرم 

تا در شادی زندگی کنم  

هیچگاه اشک نریزم 

تابه حقیقت شهادت دهم 

هرگز دروغ نگویم 

تا عشقم را بدون آه کشیدن تقسیم کنم 

تا بازوانم را آزادانه از هم بگشایم 

این رقص من است 

این حد اعلای من است 

بدون خطا،بدون تاسف 

اینجا هستم تا فراموش کنم خاطرات لکه دار گناهان پنداشته شده دوستان و آشنایان را... 

ما آمده ایم به اینجا تا جشن بگیریم رها شدن از هر ترسی،هر عقیده،هر نسل،هر تفکیک طبقه 

مذهبی را 

حس آزاد بودن 

بیا پرواز کنیم،در بی نهایت،آن طرف آسمان ها 

چرا که ما زاده شدیم تا هیچ گاه نمیریم 

تا در شادی زندگی کنیم 

هیچ گاه اشک نریزیم 

تا به حقیقت شهادت دهیم 

هرگز دروغ نگوییم 

تا عشق هامان را بدون آه کشیدن تقسیم کنیم 

(مایکل جکسون)

نظرات 1 + ارسال نظر
ashley دوشنبه 6 تیر 1390 ساعت 07:54 ب.ظ

azizam matlabet ghashang bood
babate margesh moteasefam...
amma hame midoonim y roozi b ooni k doosesh darim miresim:)
areoo mikonam eshghe to dar del bashad...na dar sar...
k midoonam hast:-*

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد