king of love

make a better world

king of love

make a better world

تقدیم به تو که زیبایی و زیبا پسند

این عکس زیبا تقدیم به همه ی دوستداران یگانه ی موسیقی جهان

جوک

بالاخره فرجه های مام شروع شد... 

حالا واسه اینکه یکم دلمون شاد بشه چند تا جوک میزنیم واسه خنده... 

شاد باشید  

1.در راستای گران شدن قبض آب و برق:
بایرام به بچه هاش می گه وقتی رفتم پرینت آب رو گرفتم می فهمم کدومتون بیشتر رفته دستشویی !  

 

2.دوست دختر حیف نون بهش می گه یه حرفی بزن تا قلبم وایسه، حیف نون بعد از کمی فکر می گه: "داداشت پشت سرته!"  

3. سربازی واسه پسرا مثه حاملگی واسه زناست.
هر دو ظاهرتو خراب می کنه و هر کی میبیندمون میپرسه چند ماهته؟


4.سلام. به سیستم گویای نانوایی شاطر اکبر خوش آمدید؛
جهت اطلاع از قیمت نان عدد ۱
ثبت نام خرید نان به صورت قسطی عدد ۲
طرحهای تشویقی رنگی عدد ۳
و شرکت در قرعه کشی پنج نان ریگان در هفته عدد ۴ را فشار دهید.  

 

5.سؤال خفن امتحان تاریخ : احمد شاه قاجار را فقط نام ببرید؟ 

 

6.در مسابقه اسب‌دوانی یه نفر صد هزار دلار روی اسب شماره 28 شرط‏بندی کرد و اتفاقا برنده 500 هزار دلار شد.
مسئول برگزاری مسابقه از او پرسید: چطور این همه پول رو روی اسب شماره‌ 28 شرط‏بندی کردی؟
گفت: دیشب خواب دیدم که دائما جلوی چشمم یک عدد 6 و یک عدد 8 می‏آد.
مسئول برگزاری پرسید: 6 و 8 چه ربطی به 28 داره؟
یارو گفت: مگه شیش هشت تا 28 تا نمی‏شه؟ 

 

7.تبریک حیف نون : سالی پر از توأم و سرشار از آکنده برایتان مملو از لبریزم  

 

8.یارو از بندرعباس میاد بهش میگن اونجا چیکار می کردی ؟
میگه : عرق !!!  

 

9.لره میره خواستگاری پدر دختره میگه 1000سکه
لره میگه : زیاده یکی رو پیدا کردم 14 سکه تازه حامله هم هست !  

 

10.

یه روز معلم به شاگرداش می گه بچه ها بیاید بریم برای اومدن بارون دعا کنیم
بچه ها گفتن دعای ما که بر آورده نمی شه
معلم می گه چرا ، دعاهای شما بر آورده می شه
بچه هام گفتن اگه دعای ما بر آورده می شد شما الان مرده بودی


 11.غضنفر زنگ میزنه به مخابرات میگه: آقا ببخشید سیم تلفن ما خیلی بلنده، اگه میشه لطف کنید از اون طرف یه کم بکشیدش  
 
12.غضنفر یتیم خونه میزنه روز اول جلسه اولیا مربیان میزاره !  
 
13.

دعای پاس کردن ترم= الهی ادرکنی پاسن ترمی به نمرتن دهی و گاهن دوازدهی و حفضن من مشروطی و فلجن استادی و لغون امتحانی الهی امین  

 

14.غضنفر یخچال میخره. زنش میگه: پس آنتنش کو؟ پسرش میگه: مگه کولره که آنتن داشته باشه!!!  

 

15.طرف روزه می‌گیره، 2 دقیقه به اذان روزشو می‌شکنه. میگن: چرا اینکارو کردی؟میگه: خواستم به خدا ثابت کنم که می‌تونم، اما نمی‌گیرم 

 

16.ارتباط برخی ترانه ها با مسائل شرعی :
خوشکلا باید برقصن ( امر به معروف )
ای قشنگتر از پریا ، تنها تو کوچه نریا ( نهی از منکر )
ای خانم کجا کجا ؟ ( مبارزه با مفاسد اجتماعی)
یه ماچ داد و دمش گرم( اکرام ایتام )
نمره بیست کلاس و نمیخوام (ایثار)  

 

17.یارو به شکمش میگه: تا کی من کار کنم تو بخوری شکمش جواب داد : میخوای من کار کنم تو بخوری !  

 

18.مامان! - چیه پسرم؟ می خوام یخورده استراحت کنم. به غیر از ساناز و سارا و پانته آ و پارمیدا و ناتاشا و الناز و الهه و مریم و سوگل و نازنین و رکسانا، هر کس که زنگ زد بگو من خونه نیستم  

 

19.از طرف می پرسند چرا پرنده ها زمستان از شمال به جنوب پرواز می کنن ؟ میگه : آخه من امتحان کردم..... پیاده خیلی راهه  

 

20.آب مایه ی حیات است پس در مصرف برق صرفه جویی کنید, شرکت ملی گاز اردبیل